poniedziałek, 30 kwietnia 2012

torby!!! ;D

Tak!!:D Już są w moim posiadaniu(po pewnych turbulencjach związanych z dostawą, wreszcie do mnie dotarły) szczerze mówiąc tak mi się podobają, że bym je sobie zostawiła(ci co mnie znają wiedzą że jestem 'sroczką' i przyciąga mnie wszystko co ładne...^^').
Kilka(a mianowicie 5 toreb) już znalazło swoich nowych właścicieli a raczej właścicielki, co mnie niezmiernie cieszy :)
A co się tyczy toreb:  mają wymiary 44x38 cm; pionowe nadruki mają ponad 30 cm wysokości i ok 22 cm szerokości, natomiast poziome - ok 28 cm szerokości i ok 21 cm wysokości. Cena każdej to 29 zł(już z wliczonymi kosztami przesyłki).
Więęęęc jeśli komuś któraś wpadła w oko i chce ją na własność czekam na mejla (mój adres to galaretkus@gmail.com) ;)

'glass skin'
'morning coffee'
'invisible friend'
'worms'
'eyes that always watching'
'soultaker'
'eyes that always watching' i 'soultaker' już są sprzedane, także nie ma ich (na razie) w mojej skromnej ofercie. Wszystkie torby, z wyjątkiem 'morning coffee'(zamówiłam 2 torby z tym nadrukiem...'glass skin' zamówiłam 3 sztuki ale 2 już znalazły nowy dom;>), są w pojedynczych egzemplarzach, także kto pierwszy ten lepszy. ;P
Aha i to nie są wszystkie możliwe nadruki;), praktycznie wszystkie prace w mojej galerii na deviatnart.com mogą się znaleźć na torbach, tylko muszą się znaleźć chętni ;) także zapraszam do odwiedzin mojej meduziej galerii na deviancie ;D

meduza :)

4 komentarze:

  1. ożesz! musisz pękać z dumy, ja bym pękała xD
    naprawdę ciekawie wyszły, jestem zbyt uboga by móc cokolwiek zakupić więc pozostaje mi jedynie powiedzieć, że ja bym z taką paradowała z chęcią : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam ochotę wszystkie na zmianę nosićxD ale w ostateczności przywłaszczyłam sobie jedną ;) kto wie może będziesz paradować ;D

      Usuń
  2. super :) świetnie wyglądają :D:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowite uczucie mieć coś swojego na torbie:) jeszcze niedawno wydawało mi się to arcytrudne coś takiego zrobić, ale dzięki Tobie i poleconej firmie na allegro udało się :D
      miło mi że się podobają ;)

      Usuń